donderdag 26 april 2012

Voorstellen enzo?


Hoi allemaal. Mijn naam is Angela, en ik ben 19 jaar oud. Mijn verjaardag valt op 4 januari en volgens mij hoeven jullie niet veel meer dan dat te weten.

Waarom ik deze blog heb gemaakt? Dat is heel simpel. Een vriendin van mij heeft me aangestoken met een van haar hobbies; "geocaching". Ze stuurde me haar blog op (http://gaits-geocaching.blogspot.com) en na een klein tijdje surfen op deze blog had het zeker wel mijn interesse gewekt. Ik wilde meer weten en heb dus rond gekeken op het internet (lang leven google!).

Onderandere heb ik op de wikipedia pagina en op de officiele site gekeken. Ik kwam er dus achter dat geocaching een spel is van verstoppen en zoeken naar schatten. Dit trok al helemaal mijn aandacht en ik werd nog geinteresseerder. Je zoekt deze schatten met behulp van een GPS. Als je op de juiste plek bent aangekomen dan moet je een soort logboekje ondertekenen met je username van de site als soort van 'bewijs' dat je hem gevonden hebt.

Ik heb mijzelf al geregistreerd op geocaching.com, onder de naam "Roseary". En ik heb met mijn vriendin afgesproken om volgende week een paar routes te gaan doen. Dus vanaf volgende week horen jullie nog meer van me! Dit word namelijk een soort van 'proefje' voor mij, eens kijken of ik het leuk vind. Als ik het leuk vind, dan ga ik zelf oop een GPS aanschaffen, en zien jullie zeker meer posts op dit blogje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten